پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229153
تخم‌مرغ هشت هزار توماني در تبريز ناياب شد/ امتناع مغازه‌داران از فروش تخم‌مرغ
تاریخ انتشار : 1396/11/17 11:30:04
نمایش : 1499
افزايش دو هزار توماني قيمت تخم‌مرغ نسبت به ده روز گذشته و ناياب شدن اين محصول در مغازه‌هاي تبريز بار ديگر خبرساز شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از آناج، يک ماهي از افزايش قيمت تخم‌مرغ به دليل بروز آنفولانزاي پرندگان نگذشته که بار ديگر قيمت اين محصول پروتئيني به پرواز در آمده و به مرز هشت هزار و پانصد تومان رسيده است، در حاليکه که به دليل بروز بيماري قيمت تخم‌مرغ به يکباره از شش هزار به 9 هزار تومان رسيد اين روزها بار ديگر اين محصول قيمتي نزديک به هشت هزار و پانصد تومان را تجربه مي‌کند.

نکته جالب اينجاست که در بسياري از مغازه‌هاي عرضه‌کننده مرغ و محصولات آن جاي خالي تخم‌مرغ وجود دارد و پاسخ مغازه‌داران هم يک جمله است:" گران است و مردم نمي‌خرند، فروش تخم‌مرغ براي ما صرفه ندارد!" در برخي از مغازه‌هايي هم که اين محصول پروتئيني عرضه مي‌شود افزايش قيمت بيش از دو هزار تومان نسبت به ده روز گذشته ثبت شده است.

مسئولين کشوري و البته استان بايد به فکر چاره باشند تا با کاهش قيمت تخم‌مرغ بار ديگر يک محصول پروتئيني ارزان به دليل افزايش قيمت از بساط سفره مردم برچيده نشود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html